Joó Markus személyi edző és gyógymasszőr hivatalos oldala.

Az egészséges, aktív életért.

Kérdések és válaszok

Egész pontosan mi is a szolgáltatás?

 

Ott leszek melletted, mint a személyi edződ, aki ismeri az adottságaidat és a céljaidat, és ennek alapján készítek neked edzéstervet. A gyakorlatok végrehajtása közben ott leszek veled, odafigyelek arra, hogy helyesen és hatékonyan tudj edzeni. A segítségemmel így a lehető legtöbbet hozhatod ki magadból és az edzésre szánt időből: erősödhetsz, fogyhatsz, karbantarthatod magad, elérve az általad kitűzött célokat.

 

Tetszik a koncepció. Ki lehet próbálni?

 

Igen, van lehetőség egy próbaalkalomra eljönni, és a gyakorlatban megismerni, hogy mit ad egy személyi edzés. A próbaalkalom ingyenes.

 

Hogyan zajlik egy ilyen próbaalkalom?

 

A próbaalkalom – ezt természetesen csak egyszer tudod igénybe venni – is 55 perc hosszú, de itt az első 5-10 perc az ismerkedésről és a céljaidról szól. Utána bemelegítünk, és egy teljes testet átmozgató edzést tartunk. A valódi edzésekhez képest itt egy kicsit könnyebbek lesznek a gyakorlatok, de ne aggódj, így is meg fogsz izzadni. 🙂

 

Mit hozzak magammal az edzésre?

 

 

– Tornacipő (Ha nincs, akkor ez ne tartson vissza attól, hogy elgyere. Hozz egy zoknit, amit nem sajnálsz! Azért persze érdemes előbb-utóbb egy edzőcipőt / futócipőt beszerezni, abban azért kényelmesebb lesz.)

– Edzőnadrág (lehet hosszú, vagy rövid, laza, vagy szűk, ahogy neked kényelmes).

– Póló, vagy edzőtrikó. Amelyikben jobban érzed magad.

– Innivaló (víz, vagy amit szeretnél). Ha elfelejtesz innivalót hozni, a teremben van lehetőség ásványvíz és egyéb üdítők vásárlására

– Törölköző

 

Hol található az edzőterem? Hogy tudok eljutni oda?

A személyi edzéseket a Mass Fitness Club-ban tartom a XI. kerület egyik legkönnyebben megközelíthető központi helyén Újbudán. Az edzőterem a Móricz Zsigmond körtér és a Feneketlen-tó között található közvetlen a Bartók Béla út és a Fadrusz utca sarkán.

Az edzőterem címe: 1114 Budapest, Bartók Béla út 61. (bejárat a Fadrusz utca felől).

Autóval: Parkolni a közvetlenül az épület mellett lévő Fadrusz utcában lehet, itt a parkolás fizetős (265 Ft/óra), viszont a Bartók Béla úton és a Villányi úton is ingyenesen lehet parkolni közel a teremhez.
Figyelem! A Fadrusz utca két külön parkolási zónába esik: Villányi úttól a Bartók Béla útig 265/óra és a Bartók Béla úttól a Hamzsabégi útig 175/óra

Busszal (7, 114, 213, 214) Móricz Zsigmond körtér megállótól pár perc séta.

Villamossal (6, 19, 41, 47, 49, 56, 56/A, 61,) Móricz Zsigmond körtér megállótól pár perc séta.

M4 metróval szintén a Móricz Zsigmond körtértől pár perc séta a bejárat.

Lehet enni edzés előtt?

 

Ez egy nagyon fontos kérdés. Enni KELL edzés előtt, de úgy, hogy közvetlen edzés előtt 60 perccel már ne étkezz. Ha például korai időpontban van az edzés, mindenképpen úgy kelj fel, hogy a reggeli után még legyen egy óra edzésig.

 

Mennyi ideig tart egy edzés?

 

 

55 perc, amiben benne van a bemelegítés és a levezetés is. Ha már edzettebb vagy, akkor van lehetőség 85 perces edzésre is, ilyenkor másfél alkalom kerül levonásra a bérletből.

 

Milyen gyakran érdemes jönni?

 

Egy ideális világban minden nap jutna idő egy-egy óra edzésre. A heti 3 alkalom esetén már egy-két hónap alatt érezni fogsz pozitív változást (pl. súlycsökkenés, izomgyarapodás). Ha nem tudsz heti 3-szor jönni, akkor gyere kevesebbszer, csak kezdd el! A heti egy alkalom is sokkal-sokkal jobb, mintha nem mozognál.

 

Mennyibe kerül a személyi edzés?

 

 

Egyéni 10 alkalmas bérlet – 40.000 Ft

Páros 10 alkalmas bérlet – 60.000 Ft (30.000 Ft fejenként)

10 alkalmas bérlet 3 főre – 75.000 Ft (25.000 Ft fejenként)

A bérletek felhasználhatósági ideje 45 nap. Amennyiben egészségügyi okból kifolyólag illetve rendkívüli indok esetén (pl. utazás) nem tudod lejárni a bérletet, meghosszabbítjuk a lejárati időt. Mindent meg tudunk beszélni.

 

Ha valami közbejön, akkor le lehet mondani a már megbeszélt edzést?

 

Természetesen van lehetőség lemondani az edzést. Kérjük, hogy minél előbb szólj, ha úgy látod, hogy nem tudsz jönni. A megadott időpont előtt 24 órával simán le tudod mondani az edzést. Ha 24 órán belüli edzést mondasz le, akkor azt úgy vesszük, mintha eljöttél volna (egy alkalom levonásra kerül a bérletedből).

 

Mit érdemes tudni az edzések módszertanáról?

 

Az edzések teljes mértékben személyre szabottak, azaz saját edzésterved lesz, és a gyakorlatok kifejezetten a te adottságaid és céljaid szerint lesznek meghatározva.

 

Érdemes tudni a következőket:

– A funkcionális tréning nem más, mint olyan összetett gyakorlatokból álló edzésforma, mely a testet, mint egységes egészet kezeli. Egy gyakorlat több izomcsoportot dolgoztat meg, ami jelentősen igénybe veszi a keringési rendszert is, így nem csak az erőre van nagy hatással, hanem az állóképességre is.

– A funkcionális edzések alapvető filozófiája abban rejlik, hogy a mindennapokban használt mozgások adják a fő alapgyakorlatait, melyek a guggolás, húzás, tolás, emelés.

– A munka során kiemelt figyelmet szentelünk az ízületek védelmének.

– Az edzések fő eszközei a TRX, a kettlebell és a különböző súlyzók. Bizonyos gyakorlatokhoz természetesen használunk gépeket is, de a fő hangsúly a saját testsúllyal végzett edzésen van.

Kik járnak jelenleg hozzátok?

 

Elég színes a vendégkör. Jelenleg leginkább fiatalok és középkorúak járnak. A lányok valamivel többen vannak, mint a fiúk. Általában olyanok jönnek hozzánk, akik munkájukból kifolyólag keveset tudnak mozogni, de fontosnak tartják az aktivitást az életükben. Természetesen akadnak, akik fogyni szeretnének, vagy éppen jobb erőnlétet kívánnak elérni. Az egyéni edzésterveknek köszönhetően nálam mindenki pontosan abban tud fejlődni, amiben szeretne.

 

Tényleg jobban fogom érezni magam attól, hogy elkezdek aktívan edzésre járni?

 

Ebben egészen biztosak vagyunk! Nagyon sok tudományos bizonyíték és kutatás szól arról, hogy milyen konkrét haszonnal jár, ha aktíván mozog valaki. Az alábbi rövid cikket érdemes elolvasnod, mert a lényegről szól, és szakmailag is megalapozott.

Szívesen kipróbálnám veled az edzést. Hogyan tudok jelentkezni?

 

Kérlek, kattints ide, ezen az oldalon keresztül tudod felvenni velem a kapcsolatot!

 

Tudtad, hogy idősebb korukban teljesebb és boldogabb életet élnek azok, akik korábban rendszeresen sportoltak?

Mi tetszik a legjobban az edzésekkel kapcsolatban?

“Hogy személyre szabott. Nincs egy előre meghatározott edzésterv, amit el kell érni, hanem mindig a szintemnek megfelelő feladatok vannak. Mivel csak ketten vagyunk, 100%-ig tudsz rám figyelni.”

F. Cs. (N)

“Hogy nincs kibúvó. Pontosan, “csalás” nélkül kell dolgozni. Nem lehet elbújni a többiek között.”

K. Attila

“Határozottan szimpatikus Markus hozzáállása, hogy lelkiismeretesen felépíti az edzések feladatsorát az ember képességeihez igazítva.”

T. Marci

“A profizmusod. Pontosan azt kapom, amit elvárok, és nem kell közben attól sem tartanom, hogy vajon közben mit gondolsz.”

B. N. (N)

“Hogy érzem a koncepciót az edzéseken elvégzett gyakorlatok között, és az edzések között is. Egyre jobban értem, hogy mi mire épül, mi célt szolgál.”

P. Attila

“- Érzem és látom magamon, hogy jobb az erőnlétem.

– Saját öltöző.

– Nekem fontos, hogy értsem, hogy mit és miért csinálok. És ezért jó, hogy bármit megkérdezhetek a gyakorlatok kapcsán (pl. miért fontos ez vagy az a gyakorlat), akkor pontos, szakmai választ kapok rá.”

H. Gábor

Facebook